Fångarna på fortet

Kollade precis på "fångarna på fortet" och jag älskar det programmet! Har kollat på det sen jag var liten,men sedan slutade som att sända det och gissa om jag är en glad flicka nu när det sänds igen? :D
Har alltid velat vara med där också,det verkar såå kul och jag älskar allt som har med idrott och tävlingar att göra,så skulle vara såå grymt kul! Sen fattar jag inte hur man kan klara av att ta i spindlar när man har skräck för dom som let´s dance juryn gjorde och hon hade ju skräck för dom. Jag har en enorm skräck för spindlar tillochmed jätte små spindlar,så jag hade ju svimat om jag var tvungen att ta i en spindel eller vart i ett rum fullt av spindlar! :S

Skulle ni vilja vara med i fångarna på fortet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0