känner mig som en skit....

usch,fy och bläää!! Orkar inte vara sjuk längre :( Känner mig så jävla äcklig och snorig och att jag inte känner någon smak när jag äter gör ju inte saken bättre precis. Jag som älskar mat också :/ Vrf ska jag jämt bli sjuk på sommarlovet hela tiden? Nee va sur jag blir! Nu börjar ju skolan på Måndag också....kul att jag har suttit inne och snorat den sista sommarlovsveckan,sååå typiskt mig! Imorn fyller ju Greta år (som jag typ har sagt 100 ggr) och då ska vi ju shoppa och ärligt talat så skiter jag i om jag e sjuk då för jag ska ändå shoppa! Inget kan stoppa mig när det e shoppdags xd


Kommentarer
Postat av: Greta

hahahaha :D(L

2010-08-12 @ 15:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0