Så kan det gå...

Igår när jag och Greta va ute så gick vi in på våran skolgård lite och så var det några uppe på taket vi tänkte väl inte mer på det eftersom det alltid e folk på taket tills en person ringde polisen. Vi förstod sedan att killen på taket inte kunde komma ner och såklart kom polisen dit. Inte nog med att polisen va där utan brandkåren kom dit också :/ Tillslut kom killen ner från taket med hjälp av brandstegen på brandbilen. Alla stod typ och filmade och massor,men jag kände mmig så taskig om jag skulle stå och filma så jag tog bara ett snabbt kort. Lite kul va det faktiskt,kanske inte för killen på taket,men det e inte direkt ofta det händer att dom inte kommer ner från taket så många gånger dom klättrar upp dit :/


Kommentarer
Postat av: Felicia

OJ stackarn so var på taket (A) .P



PUSS

2010-08-06 @ 16:29:36
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0