Saknar Hannah otroligt mkt!

Min älskade,dyrbara kompis Hannah har ju flyttat till Stockholm precis och jag saknar henne så mkt!! Jag ska försöka att åka upp till henne när jag får min lön som kanske kommer till helgen alltså åker jag då. Vi ska ha så kul då och jag ska njuta varje sekund jag e där med henne! Usch det e verkligen hemskt att hon bor så långt borta,men vi håller ändå kontakten nästan varje dag vilket är tur. Jag har bestämt också att när jag hälsar på Hannah i Stockholm så ska vi starta upp en blogg tillsammans vilket kommer att bli toppen kul! (Y) Det ända problemet e väl att både jag och Hannah suger på att uppdatera,speciellt Hannah ,men det ska vi bli bättre på om vi startar en blogg tillsammans (Y)

titta vilken söt "header" jag har gjort ;)


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

har bara varit i göteborg en gång, men stockholm är bättre :D hehe, därför det är huvudstaden! nej skämt o sido, den här staden är också tråkig, svenska städer är så små.. till och med huvudstan!

Ha en super bra måndagskväll!

2010-08-23 @ 19:51:29
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0