slutat i singel....

Nu har jag slutat i singel och kanske ska testa team ist. Först tänkte jag sluta helt i konståkning och spela fotboll ist men det e ganska svårt att släppa konståkningen helt när man har åkt sen man var en plutt. Jag får se hur jag gör...kanske börjar jag i Spirit eller så får det räcka med att bara vara tränare :) Det e iaf jätte kul att vara tränare så det tänker jag inte sluta med (Y) Beslutet känns ändå ganska bra även fast jag var lite tveksam i början och tänkte att jag kanske ongrar mig,men jag menar har man inte tyckt att det har varit kul i ett år så e det ingen större risk att man skulle göra det detta året :/ Sen får man ju inte vara rädd för att testa sig fram för vågar man inte göra det kanske man inte blir lycklig. 

jahopp så detta året va sista året jag var på lysekilslägret och tränade själv :/

Kommentarer
Postat av: Josefine

konståkning e ju jacqe :) , liksom de e du ,du borde fortsätta men du gör ju som du vill :)

2010-08-14 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0