Våldtäktsman eller what?

Igår kväll vid typ 23.00 tiden så kom Jenny (syrran) hem och va helt skakis och tårögd.
Hon berättade att när hon gick hem från jobbet och va precis utanför oss och skulle gå in såg hon en man som spionerade på henne bakom buskarna! Han sprang till nästa buske och fortsatte spionera på henne och hon blev liv rädd. Hon vågade inte gå in eftersom han var precis utanför mitt fönster,så hon ringde hem,men jag pratade med Hannah i telefonen så det va ju upptaget....sååå typiskt! Iaf så kom det en buss och då stannade hon bussen och sa allt till busschauffören och frågade honom om han inte kunde följa med henne till porten,men det fick han inte. Hon va livrädd och hon vågade inte springa till framsidan av gården ifall han skulle springa ikapp henne. Hennes mobil hade nästan inga battrier och det var fortfarande upptaget hos oss. Hon ringde sedan David (hennes pojkvän) och hon skrek i telefonen om att det var en man som spionerade så David sprang från Balltorp ända hit. När han var här hade mannen sprungit iväg och David och Jenny gick in hit tillsammans. När Jenny berättade allt blev jag skit rädd och det e jag fortfarande och mamma och några i våran uppgång gick ut och kollade om han var kvar,men dom såg honom inte så tydligen var han inte det.

Idag när jag kom hem från Doctorn så berättade hon att David hade hittat en kniv där mannen hade spionerat på henne! :O

Jag e så jäkla rädd,men jag tror att mamma och Jenny ska till polisen idag och berätta allt!
Ibland hatar jag bara åby för allt läskigt händer här :/ För ni som bor i Åby,håll er inne när det e mörkt och gå inte ut ensam nu för man vet aldrig vad han kunde ha varit förnågot!!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, allt bra med dej idag? :)

gillar din blogg!

2010-08-25 @ 12:16:12
URL: http://onlyandy.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Fan vad läskigt. Vill du vara med i min veckansblogg?. Du har en stor chans att vinna!. Säger de som deltar idag på kvällen!...

2010-08-25 @ 12:43:06
URL: http://iceflower.devote.se
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Läskigt..min mamma bor i Mölndal. :/

2010-08-25 @ 13:01:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Jo brukar ju vara i Mölndal hos mamma. är skiträdd när man ska gå ut på kvällen, vågar aldrig gå ut själv. :P

2010-08-25 @ 13:58:15
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj i min stad kan man gå hur man vil behöver inte låsa huset när man är i skolan nästan

2010-08-25 @ 16:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0