Sjuk!!

Åkte på uppvisningen idag som va i kungälv även fast jag e sjuk :/ Gick faktiskt bra,men fick knarka ganska mycket halstabletter,nässprej och alvedon men annars va det helt okej (Y) Haha när jag åkte kände jag mig som en gammal kärring med noll i kondis men det e ju jäkligt bra övning ;) Kan jag åka båda programmen när jag e sjuk kan jag garanterat åka utan problem när jag inte e sjuk...eller? xd

Vi skulle också ha tränat tre timmar nu i fotskäl men eftersom jag e sjuk fick jag åka hem och vila lite,så nu blir det att knarka apelsiner,honung,te,halstabbletter,nässprej,alvedon och allt ätbart som är bra mot mina sjuka baciller (Y)

Ha det gött!!


Sjuk jacqe är inte glad!


Kommentarer
Postat av: moa

usch är oxå sjuk, inte kul .. :/

2010-12-05 @ 19:20:14
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0