Jacqe och Hannah kl 3 på natten.....

Hannah: Jag e hungrig!

Jacqe: Jag med!...vi har inget gott i kylen ju :(

Hannah: Fan :/

Jacqe: Jag vet,vi kan....BAKA! :D

Hannah: JA!

Jacqe: nej, vi har inte recept till chokladbollar :(

Hannah: Bajs! Jag vet vi kan laga PANNKAKAOR!!

Jacqe: JAAA!!!



och så lagade vi as goda pannkakor :D Snacka om as god nattmat ;)


            Man måste ju ha rena händer :)


Man måste ju kolla så att man ser bra ut också xd


                         En hungrig Jacqe!


                              Okej då kör vi xd
















Försöker kasta upp pankakan i luften,vilket går ...sådär!




Såhär kan det se ut när Hannah och jacqe lagar pannkakor xd


                             Äntligen MAT!


Den bästa bilden på Hannah som jag kunde hitta xd


Natti natti allihopa!! <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAHAHHA fylle mat brukar det kallas,. men det tror jag det inte var för er ;) haha men goott :D



PUSS

2010-07-04 @ 13:14:50
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Bella

gott :D roliga bilder

2010-07-04 @ 14:49:10
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0