lagat pannkakor och bakat chokladbollar :D

MUMS, har lagat pannkakor och bakat misslyckade chokladbollar , men dom var goda ändå :)
JAg e sååå stolt att jag klarade av att laga pannkakor helt själv , men lite mindre stolt hur chokladbollarna blev eller rättare sagt chokladbollen :/ Det var nämligen så att vi inte hade havregryn hemma så jag trodde att det skulle gå lika bra, men smeten blev as kladdig och den blev skit liten så det räckte bara till en chokladboll :/
För att inte få chokladbollen kladdig så hällde jag i typ 100 kg kokos. Jag hatar igentligen kokos men det får väll funka ändå (Y)

              den goda pannkakssmeten (Y)


                      MMM...smarrigt! <3


Min misslyckade chokladboll...men lika glad e jag för det :D

Kommentarer
Postat av: if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Nom nom vad gott det ser ut :D

2010-07-06 @ 00:59:07
URL: http://nattstad.se/liinababy
Postat av: hannah<3

Hahaha cocos bollen va ju fin xD hahaha du är duktig du <3

2010-07-06 @ 01:06:19
URL: http://schiita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0