fotbolls DM

igår spelade vi fotbolls DM med skolan. Jag går ju inte i fotboll annars men är med i fotbollsspåret i skolan. Är as kul och spela fotboll och specielt cup. Jag är inte jätte bra men har iaf utvecklats mkt sen jag började :) Igår då på DM så kom vi 5 , alltså är vi femte bäst i göteborg ! :D är inte det grymt bra för ett lag som inte spelar ihop och som samtidigt har spelare som inte spelar fotboll?

Iaf så efter dom två matcherna skulle vi spela en till match men vi skulle spela den matchen en timme senare , så då drog jag och greta och åt. När vi kom tillbaks så såg vi att vårat lag spelade och såklart hade tiden ändrats så dom hade börjat spela efter vi hade gått , typiskt mig och Greta ! Ja så vi missade den sista matchen som vi åkte ut på , så ja det var ju synd. Vi båda var ganska sura först att vi hade missat matchen men sen kom vi över det ganska snabbt eftersom vi insåg hur trötta vi var och hade ändå inga krafter kvar att spela för , så det var väll lika bra, men nästa gång vi har match ska jag bannemed inte missa den! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0