grillning

haha snacka om att vi hade det flummigt på grillningen xd Jag och greta flabbade (skrattade) ihjäl oss för ingenting och då menar jag verkligen ingenting! Nu har jag så mycket kramp i magen man kan få och magen är fullproppad med grillad hamburgare ;) Nu är jag trött efter allt flabb men tänkte ändå mysa till det lite med en film från voddler ;) Tänkte kolla på någon komedi så att man kan flabba lite till xd Sen blir det att sova för även om det är sommarlov nu så måste jag ändå tänka på att gå och nana (sova) i tid för på lördag är det läger och då blir det inte mycket sova :/ Måste säga att jag inte alls är så positiv till lägret just nu för är allmänt trött. Om en vecka hade vart bra med läger men not now! Får se hur mycket jag håller fast vid den här saken när jag väl är där ;)
Sen vet jag inte heller om jag ska ta med mig min bärbara dator till lägret för den kan ju bli stulen samtidigt som jag vill blogga när jag är där, men vi får se hur det blir med den saken , det lär ni ju märka ;)

Någon som har ett förslag på en rolig komedifilm?

Kommentarer
Postat av: mariana

hej hej ,fiin blogg du har!!!

hur e läget?

2010-06-10 @ 05:16:30
URL: http://mariianas.blogg.se/
Postat av: Julia

härligt med grillning, sommrigt :)

allt bra?

2010-06-10 @ 09:09:53
URL: http://juliasusanna.blogg.se/
Postat av: mois

svar: ja vi hade jätte roligt :)

2010-06-10 @ 12:35:43
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0