naaaaj....

ingen studentfest och ingen mat.....mamma ringde precis och sa att charlotte skulle på någon förfest och att vi inte kunde komma nu eftersom charlotte skulle gå ! :( Bajs jag som längtat hela dagen efter den goda maten och så blir det inget , snacka om att mamma kommer få se en sur jacqe ikväll :( Nu ska jag snart ringa mamma och vi ska bestämma något som vi ska köpa och äta istället +att jag ska få henne att köpa nutella också :D Då kanske jag blir gladare :) För att få kvällen att sluta bra ska jag sätta på en film hos..a jag tror nog ni vet vad jag menar....Voddler såklart ! ;) Det har blivit mycket kollande hos voddler för min del :) Jag har nog sett film hos voddler varje dag tror jag (Y) Hahah tänk att man kan bli så besatt av saker och ting xd

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEJ HEJ! ALLT ÄR FINT MED MIG!;

2010-06-10 @ 19:14:43
Postat av: Baby Melody

Jag har också börjat kolla filmer på Voddler.:)

Men det finns inte så många jättebra filmer där eller vad tycker du?

Jättesöt blogg du har:)

<3

2010-06-10 @ 20:53:14
URL: http://babymelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0