Sol :)

härligt!! Äntligen har vi varmt och soligt väder här i Göteborg. Har inte varit så varmt här men idag blev det visst ändrat på det ...bra va? ;) Hoppas bara att det kan holla i några veckor så att man hinner bada i havet och sola och bli brun ;) Tänkte sätta mig på gården och sola lite...man får ju passa på xd Sedan ska nog jag,pappa,Terese,Sara och alexandra till liseberg och köra femkamp! ....kul va? :D Känns lite fel ändå att åka till liseberg när det är så varmt och man hellre kan bada, men skit samma femkamp e ju roligt och är fortfarande förskyld så det är vell lika bra att jag inte hoppar i havet och badar så att jag sedan ligger med 40 grader feber.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej sötnos! Nu ska jag sälja ut en del av mina designerkläder (och en del billigare plagg). Allt är äkta såklart. Det mesta köpt i Italien eller London.



Det är billigt. Så vill du ha en väska från Roberto Cavalli 1300 eller en t-shirt från See by Chloé?

Kram

2010-06-26 @ 15:47:48
URL: http://designerbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0