sommarlov

Nu är det äntligen sommarlov! Det känns inte som om det är sommarlov än men det är vell för att regnet forsar ner :/ Hade iaf en as kul skolavslutning och efter det drog nästan hela klassen till pizzerian...i ösregnet :/, men det var det absolut värt :D Efter en rolig stund på pizzerian drog några av oss till johanna (en i klassen) och va där. Jag tror nog att vi alla var propp mätta eller iaf jag men ändå åt vi glass med jordgubbar och grädde :D MUMS ;) Var så himla proppmätt efter det men det glömde jag snabbt efter våran "gapskrattstund",assa ibland fattar jag inte vart all skratt kommer ifrån? ...och våran humor! Sedan kom johannas systers barn som typ är ett år och han var såå gullig!! Han heter Bob, såå sött namn,eller hur? :) Gud vad jag är besatt av små bäbisar,jag blir helt "förtrollad" av dom! assa längtar så tills min syrra får barn så att jag kan bli moster och sno barnet ibland när jag är myssugen ,precis så som jag brukar sno hennes kläder xd( Det är så praktiskt att ha en sorasyster för då behöver man inte köpa tex nya skor för det är bara att "låna" av henne), kommer nog ta några år tills jenny (syrran) får barn ,men då jäklar kommer jenny få se mig hos henne dygnet runt xd Är det bara jag som är tokig i bäbisar eller finns det några ynkliga stackare till som gör det xd haha ne men finns det någon mer än jag som gör det??

Okej nu känner jag att jag bytte ämne lite så tillbaka till "skolavslutningens efterfest" som jag kallar det nu ! xd
Ja iaf så efter vi hade vart hos johanna så stack vi ut och som vanligt skämde jag ut mig inför ett fotbollslag tror jag att det var. A tycker det är as kul att skämma ut sig för folk tar det jämt så seriöst och tror man är helt bingbong i skallen (i detta fallet är det ju så men a ändå xd ) . Sedan så såg vi när 9: orna åkte iväg med sin buss till sin bal och alla var så himla fina!! Längtar så till 9:ans bal! ;)
Jao sen efter det var jag och greta bara ute och gjorde absolut nada och blev pisseblöta som jag märkte när jag kom hem (märkte först inte att det regnade när jag var ute för jag var så uttråkad av mig själv och min och gretas humor så orkade helt enkelt inte lägga märke till någonting :/ )

Wow jag är helt slu nu men än är dagen inte slut :/ :) . Ska till någon slags grillsak kl: 11 till 1...vet inte riktigt om jag orkar gå dit ,men eftersom det inte är så ofta får man väll kämpa sig dit ändå ,för det kommer vara så jäkla kul när man väl är där ;)

Vad har ni gjort idag då??


Kommentarer
Postat av: Greeta

det är värt det :D(L)

2010-06-09 @ 21:38:23
Postat av: knasiga jacqe

ja det är det ju ;)

2010-06-09 @ 21:46:33
Postat av: frida

a du e verkligenm inte den enda om att gilla bebisar.

sjukt kul vare iaf, :D <3

2010-06-09 @ 22:28:16
Postat av: jacqe

svar till frida: skönt att veta xd haha ne men bebisar e så söta! ;)

2010-06-09 @ 23:55:04
Postat av: mois

åh ja bob är så söt!! :) det är min kusins barn, min kusin och johannas storasyster anna är nämligen ju tillsammans :P vi ska passa bob i helgen :D så gulllig är han <3

låter som en rolig dag! Jag åt tårta med mormor och sen hade vi grillkväll hos jojo :) såg dig och greta när jag gick dit x)

2010-06-10 @ 10:43:52
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0