Hemma från VM!

Är hemma från VM nu men ska dit imorn också så det roliga är inte slut än! :)
Det gick jätte bra för både convivium och spirit men spirit fick jätte sugiga poäng! :O Fattar inte varför dom inte fick mer poäng för dom åkte verkligen as bra typ det bästa åket jag någonsin har sett dom åka med det programmet men aja dt är en till dag imorgon så då får dom hämta upp poängen! ;) Convivium låg 3 när jag gick därifrån för skulle träna så det hade ju varit kul om sverige flaggan kunde hängas upp som tredje plats imorn :) 
Glömde såklart cameran vilket inte var så bra men imorn ska jag iallafall inte glömma den!
Läktan var ju som galnast och vi hade as kul :D  sveriges hejaklack var ju klart bäst och jag skrek ju så mkt att jag knappast kan prata... haha men har ju varit hes och sjuk hela veckan så det är ju inte så konstgt xd
Hahah men får spara rösten så att jag kan skrika sönder rösten imorgon för det är då det verkligen gäller!!

KOM IGEN TJEJER NI FIXAR DET HÄR...SCHTEKARNA!! WOOHO ;)


Kommentarer
Postat av: Lexi

Fin blogg du har! :-)

2010-03-13 @ 13:52:08
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas allt är bra med dig och att

du får en jättebra lördag! ^^,

Kraam :D

2010-03-13 @ 13:56:33
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0