bilder och sånt från Danmark <3

Ojojoj..vet inte riktigt vart jag ska börja och det här inlägget kommer nog bli det längsta jag någonsin skrivit.

Okej jag börjar med att vi hade så kul och kommer aldrig att glömma resan! Iaf så innan vi skulle på båten var det några killar i typ 18 års åldern som typ snacka och flörta med oss och på båten sen så kom en av dom fram och typ snacka ännu mer , creepy eller hur?? Men iaf så han var värsta rolig men mobbad men aa....på båten så var det ett fönster men jag och greta trodde det var en spegel( hur kan vara vara så dum och tro att det finns speglar på deck?) Och efter en stund när vi hade stått där och tagit 100 kort så märkte vi det och då var det redan försent eftersom vi redan hade skämt ut oss :/ Haha iaf sedan så var det någon som uppträdde och sedan så tvingade vi Amira att uppträda med honnom så hon körde en låt , ersen coolt ? ;) Men efter det så var det någon frågesport på båten och man kunde vinna godis men kunde typ ingenting så fick ingen :(

När vi sedan var framme i Fredrickshamn så kollade vi i affärer och sedan gick vi på en restaurang. Den restaurangen var så jävla äcklig för först så var besticken smutsiga och sedan var det hår i maten och bordet var också jätte äckligt så vi ångrade att vi tog den restaurangen , men det glömmde vi snabbt för sedan hyrde vi cyklar gratis och cyklade till Palmstranden. Det var så fint och varmt där så jag och Greta tog ett härligt dopp och havet var så varmt. Var mycket varmare än här i Sverige i Sjöarna , så åk till Danmark om ni vill bada i varmt vatten xd

När vi sedan var på båten påväg hem så pratade jag lite låtsas danska med en dansk men han tyckte inte det lät som danska vilket jag tyckte ? :/  OOHH måste också säga att jag och Greta var nära på att vinna 12000 på båten !! :O  Vi vann 180 men endå tänk 12000 jag skulle vart stenrik! Ja det var min Danmarksresa , hoppas ni också hittat på något skojigt under helgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0