Naturen

Måste bara berätta en sak! när jag och mina kompisar satt och åt igår på universeum så såg jag att det låg en tomat i min bagett. Mmm va gott,tänkte jag men innan ja skulle stoppa den i munnen kastade jag snabbt iväg tomaten på tallriken och gömde den. Greta frågade vad jag gjorde och mitt svar var: Oh,shit det är inte bra!
Hon bah varför? och såklart har ju jag tagit till mig alldeles för mycket kunskap om naturen så nu är jag jätte rädd om den så jag kastade iväg tomaten för jag kom på att inte tomater är bra för naturen när dom transporteras eftersom vissa tomater köps från andra sidan jorden. Jag vet att jag e lite knäpp av mig men aao :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0