Tomaten är far till alla barnen...

Är det bara jag som läser "tomaten är far till alla barnen" när det igentligen står "tomten är far till alla barnen" ?
Jag läser alltid fel på det och jag skrattar lika mkt åt det hela tiden. Aja iaf så ska jag kolla på den filmen idag,det var 100 årsedan jag såg den filmen,så det är det jag ska göra idag,och åka pulka med greta såklart! xd
Hahah jag kommer verkligen aldrig att bli vuxen,jag kommer vara barn hela mitt liv och åka pulka och massor! Hahah att jag är tränare till små barn är ingen hjälp till at växa upp direkt men det är väl bra det för jäklar va tråkigt livet skulle vara då! Tur att det finns små busiga skitungar här i samhället asså XD

Juste någon som vet vilken julkalender det blir i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0