10 timmars träning

Gick upp kl 6 imorse för att åka till fotskäl för att träna. Tränade från 07.45 till 13.00 i fotskäl och sedan åkte vi till en i spirit för att äta. Vi kollade också på filmen "mean girls" hos henne och det va mysigt och eftersom man va trött så slocknade ögonen efter en stund. Iaf så efter vi hade vart hos henne åkte vi till kungsbackas ishall för att sätta mål och sånt från 17.00-19.00. Sedan hade vi en "fika" paus i ungeffär en halvtimme och sedan hade vi uppvärmning. Såklart så tränade vi juh i kungsbacka från 20.00 till 22.00 och jao vad säger man?, Jag e dödstrött! Kul va det iaf och vi va as grymma som klarade av att kämpa 100 % i slutet också även om vi var jätte trötta efter en lång dag (Y) Tummen upp för oss ;) Nu e jag somsagt jätte trött så nu ska jag sova och det blir ingen skola imorn för min del eftersom jag måste få sova lite nu. Imorn ska jag bara chilla på livet,dricka varm oboy,titta på film och sova! Skön dag imorn och det e jag värd tycker jag ;)
Ni får ha en as ball dag imorn! Chingeling (Y)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0