I´m a witch

Oonaj,snälla jacqe som aldrig e sur eller arg tappade humöret lite idag! :/ Inte bra!
Jag va nämligen tränare idag och jag brukar ha jätte bra tålamod och inte bli uppretad osv men jag va så trött idag och så va jag vikarie åt en grupp som verkligen inte lyssnade och sket i allt och verkligen inte kämpade och det e det värsta som finns och då blev jag skit sur som en sur kärring. Själv så hatar jag tränare som e sura och sånt och ändå va jag sån själv idag,inte bra :/ Okej jag va inte jätte sur men jag va ändå inte glad som jag brukar vara och som gör barnen glada men naaj inte idag för då förvandlades jag typ till en möglig sur påskkärring! Det va det intressanta jag tänkte skriva om idag,trevligt eller hur? ;)
Naj måste ju sluta med något positivt och det är att Desperate housewives börjar idag! (Y) Låter som värsta desperata figuren men den serien är verkligen såå bra :) Tummen upp för det ;)


Kommentarer
Postat av: Sandy♥

Superfin blogg , din header är jättesnygg! ;)♥

2010-10-05 @ 20:42:50
URL: http://liittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0