En man hänger sig framför webben :O

Såg en film på en man som hänger sig framför webbcameran. Det är sant och det stod i nyheterna. Han hade tydligen sagt att han skulle filma när han hängde sig och när han satte på webben va det någon som ringde polisen ,men dom kom försent. Det var massor som sa att han inte vågade eller skulle göra det,hur fan kan man säga så då? Om jag hade sagt så till någon och dom hade gjort det hade det känts som om jag va skyldig :S     Skit synd att sånt händer :/ Jag mådde lite illa när jag såg filmen så ni som e extremt känliga för sånt kollar inte,men ni som e dumma och vill se klickar HÄR. 


Kommentarer
Postat av: LINA K

Usch, läste om det där och har undvikit att se filmen. Verkligen hemskt!!! =/

2010-10-17 @ 09:03:26
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: gustavsblogg.se - GBGs största gayblogg

Jävla idiot, hur fan kan du exploatera honom sådär? och sprida skiten? Tror du inte han har någon familj eller? osmakligt som fan. Om jag vore du skulle jag ta bort inlägget, eller iaf länken.

2010-10-18 @ 17:09:38
URL: http://gustavsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0