Så jacqe style

Har inte berättat än om min,michaelas och emmas lilla bussresa vi gjorde. Vi skulle till träningen i Söndags och så gick vi på bussen. Vi tog rätt buss bara att ibland åker den inte till ishallen utan tar en annan väg och fortsätter ut till kossornas land typ men det visste såklart inte vi. Så vi åkte med bussen och sedan såg vi att vi åkte förbi våran kära ishall och vi skrek ju stooop och fick panik typ. Det jobbiga va att det inte fanns en busshållplats närmare än 5 km från ishallen så vi åkte ju jätte långt bort eftersom bussen aldrig stannade så där stod vi och frös ihjäl i kossornas land typ. Vi stod sär och vi hittade ju vekligen inte tillbaks så att gå var ju inget att fundera över så då tänkte vi ringa någon och fråga om dom skulle kunna hämta oss. Problemetvi fick då var att emma hade glömt sin mobil hemma och michaela hade typ inga nummer på mobilen att ringa till så då tog jag upp min mobil för att ringa,men då såg jag ju att jag nästan inte hade några batterier kvar :S Vi fick typ världens panik men till slut fick vi skjuts efter massor av krongel (Y)

Ah det va min roliga dag i Söndags ;)


Kommentarer
Postat av: ebbas dagbok

Allt bra med dig? :)

2010-10-26 @ 15:45:19
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: zandra

Vill du synas bland mina 6000besökare? in och tävla om dagens blogg, ha en toppen kväll:)

2010-10-28 @ 17:42:38
URL: http://www.zandra.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0