dubbel pass

Idag e det en ishallsdag. Först ska jag träna mina små åkare 15.30-16.30 och sedan tränar jag med Spirit 16.30 till 18.00 i åby. "det va väl inte så mkt" tänker ni säkert. Ne det kanske det inte va men det e inte slut än vettu. Efter vi har vart i åby och tränat ska vi åka till Landvetter och träna 20.00-22.00! Det mest konstiga är att jag längtar sjukt mkt till träningarna,fast det kanske inte e så konstigt eftersom det e så jäkla kul!!
Nu e det bara vila och äta som gäller för mig så att jag orkar hela dagen ;)

Vad ska ni göra idag förresten? :)

Kommentarer
Postat av: moa

sv; ah, kass kvalité var det :s

2010-09-04 @ 17:59:30
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0