School

Kommit hem efter en sådär jobbig dag i skolan. Blir alltid as segt när man har spanska,så jäkla tråkigt men eftersom jag är så kreativ så får jag nämligen lektionerna att bli mkt roligare,så jag lyssnar på musik och idag lyssnade jag nästan bara på "follow me". Okej vet inte riktigt om man kan kalla det kreativ men what ever lite beröm får man ge sig själv ibland xd

Idag e det juh också fredag,tummen upp för det ;) Sedan ska jag ju också träna idag som jag har längtat efter sjukt mkt! Idag ska jag ju också få åka i programmet lite mer än va jag brukar få vilket e jäkligt skoj! ;)

Follow me


Kommentarer
Postat av: moa

haha, ah segt äre på spanskan x/

värsta är att vi har typ spanska prov om två veckor ju , kmr gå sämst :s hehe (:

2010-09-10 @ 17:22:44
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0