Stress = toppen

Naaj tror inte det du! Fy vad stress gör mig stress galen :/ Idag har vart en tomat stressig dag. 'Jag är juh en sådan människa som äter i slowmotion och kan absolut inte äta på 10 min utan det tar minst 20 min att äta för mig,men idag fick jag försöka hinna äta på dom små ynkliga 10 minutrerna. Måste ju säga er att det gick sådär och att äta spagetti i en hastighet av 100 mil/timme går inte riktigt smidigt om man säger så. Som ni kanske har listat ut så satte jag en spagetti i halsen och det är juh det värsta som finns! Jag är juh då sån som inte får världens utbrott och väcker uppmärksamhet till sig när man suttit i halsen så att någon kan hjälpa, ne utan jag sitter blixt still och får panik samtidigt som jag smidigt försöker att dränka min hals i mjölk så att spagettin åker ner. Det lyckades ju ganska bra men det är väl kanske bättre att någon vet när man sätter i halsen ? Hmm,att jag alltid ska köra mitt egna xd men iaf så tänkte jag bjuda med mig på min stressiga dag så att jag inte känner mig som en ensam tomat med stressproblem så a....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0