Midnattsloppet

Tjeeenare!!
Känner mig jäkligt duktig som sprang en mil igår!! Skulle få 100 kr om jag sprang under 1 timme och gissa om jag lyckades?? JAAAOO, sprang på 53 minuter! STOLT! Regnade lite när vi sprang men det var bara skönt och sheeet va det va härligt att springa! Kändes inte alls som en mil! Lätt att jag kommer göra om det här! :D
Kom hem ungefär ett på natten eller nått och så skulle jag upp 08:00 idag för att träna. Trodde aldrig jag skulle orka men jag känner mig piggare än någonsin, konstigt!! Det måste ha vart något fel på mig igår?? hmm...
Om ni undrar (vilket ni säkert gör xd ) så funderar på att städa mitt smutsiga rum som är fullt av kläder på golvet? Har inte städat på as länge, e så sämst på att städa...orkar typ inte :/ Kan ju vänta tills imorn också eller om några dagar? tuffa beslut! XD
hahah vilket onördigt inlägg detta blev, men aja ha det göttans!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Det var duktigt! :)

2011-08-28 @ 20:27:50
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0