Social...

yeeh va jag e bra på att skriva i bloggen! Ska jag vara ärlig så e jag helt enkelt för lat för att skriva :/ Jag menar nu på sommarlovet så blir man lite lat....
Kan inte lova att jag ska skriva när plugget och allt är igång eftersom jag har lovat tusen gånger att börja skriva oftare och ni ser ju hur det gick , men har nog lite mer intressantare saker att skriva om då , blir liksom lite roligare att läsa ;) Har funderat på att göra videoinlägg men känner att det inte riktigt är min grej att stå och prata med sig själv med en kamera i handen X) Känns lite skumt om jag ska vara ärlig!
Har helt enkelt tappat talangen för att blogga, har liksom ingen fantasi :/  Meeeen okej careboxellibox på den änna jacqe länker ni la säkert nu...hahah vem bryr sig egentligen om va jag orkar och sånt, hahah jag e sååå knepig ;)
Hahah men nått som kanske kan pigga upp er ett litet tag är denna knasiga videon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0