Tävling i Österrike!

Packar inför imorn,ska ju tävla i Österrike och är där i en vecka! :D SKÖNT!
Hatar verkligen att packa och för mig tog det det 1 timme för mig att packa ner ett par jeans! Men nu efter 5 timmar ungefär så e jag färdig! :D Eller a nästan iaf ;)
OOH gud va jag längtar tills imorn! Vi ska nämligen åka buss till Österrike,vilket kommer bli sååå skoj! Det tar ungefär 24 timmar att åka buss dit så vi ska kolla på massor av roliga och såklart läskiga filmer ;) Ska ta med mig så jäkla mkt mat så att lilla jag klarar mig xd Kanske ska ta med mig kylskåpet? xd
Om ni undrar lite vad vi ska göra i Österrike så ska vi såklart shoppa en massa och träna ungefär lika mkt xd
Sen ska vi också på spa! AS härligt!!! På Lördag och Söndag tävlar vi och sedan åker vi hem :/ Kommer bli en härlig vecka!!
A så nu vet ni vrf jag inte kommer blogga på en vecka då ;)
Ha en härlig vecka ni också!! <3
Puss på rooompaan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha d så kul å LYCKA TILL!! :D

Kommer sakna dig sjuk mycket älskade syster! :´( <3

2011-01-18 @ 13:01:29
Postat av: Anonym

låter ju inte liite roligt! ;) Lycka till! <3

2011-01-19 @ 18:11:41
URL: http://moiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0